ŠTA MUČI POTROŠAČE Najviše žalbi na loše patike

Potrošači su najčešće žale na kvalitet obuće, pokazuje analiza Ministarstva trgovine.

Na drugom mestu po broju pritužbi su računi. Skoro polovinu prigovora napisali su Beograđani. Dve trećine žalbi koje stignu na adrese Udruženja za zaštitu potrošača upravo se odnose na kvalitet robe ili usluge.

Kupci koji presaviju papir i reše da se žale to rade jer smatraju da su prevareni i obmanuti. Odnosno, veruju da nisu dobili kvalitet koji su platili. Obuća, i to pre svega sportska nalazi se na samom vrhu liste robe na koju se građani žale. Pročitajte više na sajtu blic.rs..

Izvor: Blic

Možda vam se svidi i ...

Ostavite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>